דוגמאות בבקשה
ארגון גדול שמספק שירות ייחודי עבור החברות הגדולות במשק, החברה עבדה עם מערכת טכנולגית ישנה תוך שימוש בתהליכים ידניים רבים. על מנת לפתור את האתגר, הצענו ליצור ארכיטקטורה מחשובית חדשה הבנויה מ- 3 מערכות שונות אשר מסונכרנות בינהן - האחת פורטל ייחודי לתקשורת מול הלקוחות, השנייה מערכת מומחה לניהול הלוגיסטיקה הפנימית (WMS) והשלישית מערכת ERP/CRM ארגונית. הגדרנו בדיוק מה הדרישות של כל מערכת ומה הגבולות גזרה ביניהן. ניסחנו וניהלנו תהליך לבחירת חברות התוכנה הרלוונטיות שיודעות לתת פתרונות בתחום והמשכנו ללוות את הלקוח בשלבי היישום של הפתרון שהצענו.
כתוצאה מתהליך זה, כל ההתנהלות בפן האירגוני של החברה ואופן קבלת השרות ממנה השתנה מהקצה אל הקצה: שיפרנו את היעילות, הלקוחות קיבלו גישה נוחה יותר להזמנת שירות מהחברה, קיצרנו משמעותית את זמן המענה של החברה והענקנו לחברה יתרון תחרותי.