פרוטפוליו

  • כל הדוגמאות
  • חדשנות בתעשייה
  • חדשנות שירותים
  • הייטק
  • מסחרי
  • סנו
    ניהול פרוייקט טרנספורמציה דיגיטלית מלא ליישום מערכת ERP בשלושה מפעלים בו זמנית.
    הלקוחות של Giliz
    סנו היא חברת ענק ישראלית שמייצרת בחמישה מפעלים בכל הארץ, יותר מ – 500 מוצרים שונים במגוון רחב של תחומים: כביסה, טיפוח הבית, ניקיון והגיינה, אביזרים ומוצרים שימושיים למטבח, מבשמי אויר, קוטלי חרקים, מוצרי נייר ועוד.
    נדרשנו ליצור אינטגרציה בין המערכות והמחלקות השונות בארגון, להטמיע טכנולגיות חדשות ברצפות הייצור על מנת להגיב מהר יותר לתקלות. לחברה מערך רכש שקונה רכיבים וחומרי גלם מכל העולם, זיהינו שנידרש שינוי מהותי בכל ההתנהלות בתחום זה.
    הפתרונות של Giliz
    הובלנו מהלכי חשיבה חדשנית במטה החברה שמטרתם עידוד אינטגרציה בין המחלקות ויצירת אופטימיזציה ארגונית. גיליז הטמיעה תהליכי חדשנות באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית מלאה למערך התפעול ושרשרת האספקה. תכננו והטמענו מערכת פריוריטי תעשייתית בשלושה מפעלים בו זמנית. ויצירת מהלכים ארגוניים חדשים כדי לתמוך בקליטת המערכת במחלקות החברה אשר היו מורגלים בעבודה על מערכת AS-400 מיושנת.
    בנושא הרכש גיליז הטמיעה חשיבה ארגונית חדשה של תכנון רכש וייצור לטווח ארוך וקצר כבסיס להפעלת MRP. בנושא היצור- הובלנו תהליך דיגיטציה הכולל הטמעת מערכת דיווחים ברצפת ייצורף אשר עוזרת לאיתור מניעה וקיצור זמן התגובה של תקלות בזמן אמת. בנושא ההתממשקות- תכננו ממשקי נתונים רבים למערכות מידע נוספות בארגון שכללו טיוב תשתיות הנתונים שיובאו מכמה מקורות שונים במערכת היוצאת כולל מק"טים, פורמולציות ייצור ועצי מוצר.
  • כרמית
    ניהול פרוייקט יישום מערכת פריוריטי תעשייתית ובהמשך ליווי לאורך שנים במתן פתרונות לשיפור אמינות ושקיפות המידע, ממשקים מול מרלוג חיצוני, מחשוב מרלוג פנימי ושיפור יכולת התכנון בתפ"י
    הלקוחות של Giliz
    "כרמית תעשיות ממתקים" מתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון בקטגוריות שונות למגזר הפרטי והעסקי כיצרנית של מותגים פרטים עבור חברות שפועלות בישראל ובכל העולם. זיהינו מגוון אתגרים ופתרנו אותם ע"י חיבור של טכנולגיות מחשוב לצורך בקרה ומעקב בזמן אמת אחרי תהליכי ייצור, לוגיסטיקה ושרשרת האספקה.
     
    הפתרונות של Giliz
    בין הפתרונות שהיינו מעורבים בהם בפרוייקט: אפיון והטמעת דיווחי ייצור לפקעות באמצעות חיבור למשקלים דיגיטליים, איפון והטמעת מערכת ניפוק חו"ג בדחיפה לרצפת ייצור כחלק מתהליך Work-Flow בין מחלקות. אפיון והטמעת פתרון לבקרה על תנועת מלאי תוצ"ג בשילוב מחסני מעבר ווירטואליים. הטמעת מערך איסוף מידע דיגיטלי על פחתים מסוגים שונים ברצפה, ושימוש בדוחות בקרה על חריגים כולל דוחות אוטומטיים הנשלחים למשתמשים. אפיון והטמעת ממשקים רבים בערוצי מכירה קמעונאים: מסופוני מוכרנים למכירה B2B, ממשקי מלאי ומכירות מול מרלוג חיצוני, ממשקי EDI מול רשתות ועוד
    גיליז מלווים את הנהלת כרמית בחשיבה חדשנית לשילוב טכנלוגיות מובייל מתקדמות במערכי המלאי והלוגיסטיקה
  • אקסטל בע"מ
    הטמעת חשיבה חדשנית לבקרה משופרת וניהול מידע מדוייק ברצפת ייצור מורכבת שכבר מוטמע בה כלי מחשובי
    הלקוחות של Giliz
    חברת אקסטל מפתחת ומשווקת מערכות אלומיניום לבנייה המבוססים על עקרונות בניה ירוקה החברה מחזיקה מפעל ייצור המנהל אלפי מקטים ועובד על מאות פקודות עבודה בו-זמנית. בחברה פעלה מערכת מידע שהושקעו בה כבר אלפי שעות פיתוח והתאמות פרטיות אך למרות זאת הייתה רחוקה מהסטנדרט הנדרש לפעילות היום יומית.
    הפתרונות של Giliz
    תחת האילוץ של עבודה עם מערכת קיימת, גיליז הובילה חשיבה חדשנית בה הגדרנו מחדש תהליכי ניהול ייצור דיגיטליים תוך שיפור משמעותי של הטכנולגיה הקיימת והתועלות של המערכת.
    ליווינו את הטמעת השינויים ברצפת הייצור כולל הכנת חומר הדרכה בערבית וליווי עובדי משמרות בשעות לא שגרתיות.
    הפעלנו ממשק דיגיטלי למחסן אוטומטי כולל תהליכי עבודה חדשים ואינטגרציה מלאה בין המערכות
  • גוטקס מותגים
    ייעול מערך שרשרת האספקה הגלובלית בחברה באמצעות חשיבה חדשנית על מרכיבים ייחודיים בשרשרת האספקה
     
    הלקוחות של Giliz
    גוטקס היא חברה בינלאומית העוסקת בייצור ושיווק בגדי ים ברחבי ארה"ב, אירופה וישראל. נקראנו לייעל את שרשרת האספקה, מציאת דרך להפחתת עודפי מלאי והקטנת איחורים באספקות גם יחד.
    הפתרונות של Giliz
    גיליז פעלה להטמיע חשיבה חדשנית כאשר הובלנו מהלך לאיחוד וייעול כלל מערכי התכנון, רכש, קבלני משנה, ייצור, אחסון ושינוע של 2 קווי מוצרים לקו מוצר אחד משותף. המלצנו על שינויים מהותיים בשרשרת האספקה במימד התהליכי, המחשובי וניהול התפעול. רוב ההמלצות יושמו הלכה למעשה על-ידי צוות מערכות המידע הפנימי בארגון בפיקוח מרחוק שלנו
  • אינטרקוסמא
    שיפור תהליכים  במערך הייצור, המלאי וניהול הזמנות לקוח
    הלקוחות של Giliz
    יצרנית ותיקה ואיכותית של מוצרי פרייבט לייבל בתחום הקוסמטיקה. החברה גם מחזיקה מעבדת מחקר ופיתוח פנימית.
    הפתרונות של Giliz
    שיפור תהליכי עבודה והעמקת יישום מערכת פריוריטי תעשייתית כולל טכנולוגיית מוצרים ועצי מוצר, שרשרת אספקה, תהליכי מלאי, תהליכי ייצור, MRP, פחתים ו- WMS.
    ליוינו את תהליך מיזוג חברות לכדי חברה משפטית אחת והטמענו פתרון לניהול מרכזי רווח מפורט מאוד החל מפיצול חשבוניות לקוח וספק.
  • יקבי כרמל
    אפיון, פיתוח ויישום מערכת לתכנון תוכניות ייצור עבור מחלקת התפ"י בסביבת אקסל ו- VBA.
    הלקוחות של Giliz
    כרמל מזרחי הוא היקב הראשון והגדול בישראל, עם התרחבות הייצור והייצוא נדרשנו להביא את חזית הטכנולגיה לייקב ההיסטורי וליוונו אותם ביצירת מערכת טכנולוגית מתקדמת.
    הפתרונות של Giliz
    בין הפתרונות שהטמענו בארגון: סביבת עבודה אוטומטית לחלוטין למשתמש בקליטת נתונים ושימוש שוטף במערכת. התממשקות למערכתERP ארגונית (Movex) לקבלת נתונים והחזרת תוכנית עבודה. מערכת מאפשרת ביצוע ניתוחי רגישות וחישוב עומסים כבסיס לקבלת החלטה על קוי ייצור, משמרות וכו'. המערכת פעילה בהצלחה רבה ומשולבת באופן שוטף ונרחב במערך הייצור של החברה למעלה מ-11 שנה!
  • רולדין
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במערך הייצור של החברה. ניהול פרוייקט מחשוב מרלוג החברה החדש
    הלקוחות של Giliz
    מפעל ומרלו"ג מרכזי המספקים שירות לרשת מאפיות בוטיק בפריסה ארצית. נדרש היה לשפר את ניהול המלאי ותנועות חו"ג ברצפת הייצור במפעל וכן פתרון לניהול מלאי תוצ"ג המאוחסן במקפיאי ענק ומלוקט לאספקות סחורה לסניפי הרשת.
    הפתרונות של Giliz
    ניתוח והמלצה על שינוי מהותי בשיטת ניהול עצי המוצר ופקודות העבודה. הפתרון שהצענו שינה באופן מהותיאת כל ניהול המידע הטכנולוגי לייצור מוצרי החברה. הגדרנו מחדש הנחיות לייצור ודיווח תוצרת גמורה ופחתים והגדרת תהליכי ליקוט והפצה מבוקרי בר-קוד ומנוהלי WMS.
  • בתי צמיחה
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במערך הייצור, הלוגיסטיקה והמכירות
    הלקוחות של Giliz
    מי עמי היא משתלת גידול לצמחי בית וגן. המשתלה פועלת על שטח של 50 דונם, ב-16 חממות ובתי רשת, בטכנולוגיה מתקדמת. התוצרת משווקת למשתלות, מכירה וסיטונאים, חנויות מקצועיות וחנויות פרחים, רשתות שיווק ולקוחות מוסדיים, בפריסה ארצית.
    נתבקשנו להציע טכנולוגיות חדשות לניהול המלאי והייצור של תוצרים אורגניים ולא בהכרח צפויים, ניהול תהליכי גידול ובקרה, שיפור תהליכי מכירה ללקוחות אשר התבססה על שיחות יזומות ללקוחות וכן שיפור מערך הפצה המונה 6 משאיות המספקות סחורה לכל הארץ
    הפתרונות של Giliz
    הגדרנו תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו. יצרנו והפצנו מסמך דרישות לספקי מערכות ERP.
    הגדרנו תהליכים ייחודיים בכל אחד מהתחומים שניתחנו ובחנו עם פוטנציאל לשינוי מהותי ביעילות וברווחיות של החברה. ליוינו את תהליך הבחירה וניהול התקשרות עם ספקים.
  • פריגת
    אפיון מערכת ניהול תנועות מלאי וייצור במפעל על כל מחלקותיו
     
    הלקוחות של Giliz
    פריגת היא חברה יצרנית המתמחה במיצים מבוססי פרי. נקראנו כדי להתאים את הטכנולוגיה הנכונה לצרכים הנדרשים בהתאם לגידול המתמשך בפעילות, ולא פחות חשוב לוודא שהמערכת החדשה מתממשקת כראוי עם המערכת הארגונית הקיימת של החברה.
    הפתרונות של Giliz
    שימוש באמצעי קריאה אופטיים לזיהוי ודיווח כולל אפשרות דיווח באמצעות אפליקציה שמותקנת  אצל העובדים בשטח. ניהול מעקב החל משלב קליטת פרי, תהליך הייצור במפעל וחו"ג ועד מכירה בארץ ושליחת מכולות לכל העולם, התממשקות מלאה למערכתERP  ארגונית (Mfg-Pro)
  • דוד צפניק ובניו
    הכנת מסמך דרישות (RFP), ליווי בחירה, לווי יישום והטמעת מערכת ERP
     
    הלקוחות של Giliz
    חברת דוד צ'פניק ובניו בע"מ פועלת ביבוא, שיווק, אספקה ושירות למלגזות וציוד מכני הנדסי מהמובילים בעולם, נתבקשנו לתכנן מערכת טכנולוגית חדשה שתיתן מענה לצרכים של אגף השירות, החלפים ועוד
    הפתרונות של Giliz
    גיליז ביצעה אבחון ארגוני בנושא תהליכים וניהול מידע בכלל הארגון כולל: מכירות, רכש ומלאי כלים, רכש ומלאי חלפים, שירות טכנאי חוץ, מוסך, השכרות ציוד, כספים ועוד והגדרת תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו.
    גיליז הובילה את הארגון במהלך של חשיבה חדשנית לביצוע מהפכה דיגיטלית בארגון. הוכן מסמך דרישות לספקי פתרון לניהול מערך השירות ללקוחות על-גבי מערכת פריוריטי מסחרית. ליווינו את החברה בהתקשרות עם הספק הנבחר וליווי פרוייקט היישום, כולל העמקת יישום מערך מכירות ו- CRM, עיתוד מלאי חלפים, טיוב שיטה לקיטלוג כלים ממגוון של יצרנים, מכלולים, מודלים, דגמים ומפרטים.
    במקביל בוצע מהלך לשיפור חוויות הלקוח הפונה לקבלת שירות
  • בון-תור פתרונות תחבורה מתקדמים
    הטמעת חשיבה חדשנית בתכנון ארכיטקטורת המחשוב. הכנת מסמך דרישות (RFP), ליווי בחירה והתקשרות, לווי יישום והטמעת מערכת ERP מרובת ממשקים למערכת הליבה
     
    הלקוחות של Giliz
    החברה מספקת שירותי תחבורה לחברות, מפעלים, מוסדות, בתי ספר ותיירות במענה ארצי נרחב. נדרשנו לבצע טרנספורמציה דיגיטלית של כל הפעילות התומכת במערך הנסיעות ולתכנן מערכת טכנולוגית חדשה שתנהל את כל הפעילות הזו.
    הפתרונות של Giliz
    גיליז בחנה תהליכים קיימים ואופן ניהול המידע במערכים התומכים למערך הנסיעות: מכירות, שירות, אחזקה, רכש, כספים. תוך הובלת חשיבה חדשנית, הגדרנו תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו.
    העבודה כללה הכנת מסמך דרישות לספקי מערכות ERP והפצתו, ליווי בחירה ותהליך ההתקשרות, ניהול היישום בארגון מול הספק הנבחר. הובלת וועדת היגוי, מעורבות מלאה באיפיון ומימוש הפתרון כולל אינטגרציה עמוקה למערכת ניהול ההיסעים הארגונית. המשך ליווי בהיקף מצומצם לאורך שנים לטובת שיפור מתמיד והשלמת פערים
  • הארכיברים
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במערך הארכיב, האחסון, הלוגיסטיקה הארגונית ושירות הלקוחות
    הלקוחות של Giliz
    החברת הגדולה בישראל בתחום הארכיב, האחסון, הגניזה והאחזור של חומר ארכיוני. משרתת למעלה מ-3,000 לקוחות מכל מגזרי המשק ומאחסנת במתקניה למעלה מ-70 מיליון תיקים. את עיקר פעילותה מנהלת החברה במרכז לוגיסטי חדשני השלישי בגודלו בעולם. שמשתרע על פני שטח של כ-47 אלף מ"ר, נתבקשנו להטמיע במחסן שיטות חדשות לקטלוג וחיפוש מסמכים כדי לחבר  את החברה לטכנולגיות העתיד
    הפתרונות של Giliz
    הגדרנו תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו, הצענו 3 פתרונות שפועלים באינטגרציה מלאה: מערכת ארגונית מסוג ERP, מערכת מומחה לניהול מחסן מסוג WMS, פורטל ארגוני למתן שירות ללקוחות החברה
    הכנת מסמך דרישות לספקי מערכות ERP ו- WMS והפצתו. ליווינו את החברה בבחירה וניהול ההתקשרות עם ספקים המציעים תמהילים שונים של מוצרים ופתרונות.
  • ויגולד פתרונות הנדסיים
    אחריות על ניהול מערכות המידע בחברה. ליווי מתמשך לאורך שנים בפעילות של שיפור תהליכים בחברה המשכירה ציוד בעל מאפיינים מגוונים לפרוייקטים של לקוחותיה.
     
     
    הלקוחות של Giliz
    V.GOLD היא החברה ישראלית שמובילה להנדסת תבניות מתקדמת. החברה פועלת במספר מישורים מחזיקה מחסנני תפעול ואספקה עצומים ונדרשנו לתכנן מערכת טכנולוגית שתדע לנהל ולתעד את הפעילות כדי לתמוך בצמיחה המואצת של החברה.
    הפתרונות של Giliz
    הטמעת פתרון להשכרת ציוד לקבלני בניין כולל חישובי כמויות ומחירים לפי מגוון מאפיינים, הפקת חשבונית אוטומטית, ניהול מלאי במחסני לקוחות. הטמעת תהליכים מבוקרים מתועדים ומדוייקים לכניסה ויציאה מהמחסן בהיקפים גדולים.
    אפיון והטמעת תהליך וכלי לספירת מלאי בשטח התומך בעבודה של מספר צוותים במקביל. ליווי החברה בתהליכי צמיחה מואצים הטמעת מערכת BI Qlik-View לבקרה על נצילות ויעילות מלאי.
  • ציינה-מוטורס
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במוסך המרכזי של החברה: כרטיסי עבודה, חלפים, תכנון עבודה, רווחיות, תביעות יצרן ועוד
     
     
    הלקוחות של Giliz
    קבוצת צ'יינה מוטורס, היא היבואנית הבלעדית של מותגי תחבורה ותשתיות מובילים בעולם. החברה מחזיקה מוסך שירות וחלפים. נתבקשנו לתכנן מערכת שירות מרכזית מטעם היבואן למוסכי זכיינים ומוסך ראשי כולל אינטגרציה מלאה למערכות שלו.
    הפתרונות של Giliz
    הגדרנו תהליכים חוצי ארגון מול חברת האם (יבואן הרכב) וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו. הכננו והפצנו מסמך דרישות לספקי מערכות מוסך ו- ERP. ליווי את תהליך היישום בארגון ושיפרנו את תהליכי עבודה ואינטגרציה מול חברת האם ומול מיישם מערכת SBO.
  • מטרופולין
    הכנת מסמך דרישות (RFP), ליווי בחירה, לווי יישום והטמעת מערכת ERP
    הלקוחות של Giliz
    מטרופולין היא חברה פרטית המפעילה תחבורה ציבורית, במסגרת זיכיונות של משרד התחבורה. החברה פועלת בשלושה "אשכולות" של פעילות, במסגרתם למעלה מ-300 קווי שירות, בצי החברה למעלה מ-1000 אוטובוסים, עירוניים ובינעירוניים, שמבצעים למעלה מ27 מליון נסיעות. החברה צמחה משמעותית בשנים האחרונות ללא מענה מחשובי מתאים לניהול רכש, אחזקת רכבים, כוח אדם ועוד.
    הפתרונות של Giliz
    ביצענו אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במטה החברה, בין הנושאים הבולטים: שירות ואחזקת רכבים תחת אחזקה מונעת, שבר ותאונות. אחזקת מבנים, רכש ארגוני, כוח אדם וכספים ועוד. מדובר בחברה שפועלת בפיזור גאורגרפי רחב ולכן ארכיטקטורת המחשוב החדשה אמורה ליצור איטגרציה בפעילות החברה בנושאים אלו.
    במסגרת העבודה הכננו והפצנו מסמך דרישות לספקי מערכות ERP. ליווינו את הבחירה והתקשרות עם הספק הנבחר. ניהלנו את היישום בארגון מול הספק הנבחר כולל הובלת וועדת היגוי, בקרה על האפיון והמימוש הפתרון.
  • ERN סליקת תשלומים
    ייעוץ אסטרטגי בהוספת מוצרים פיננסיים חדשים
     
    הלקוחות של Giliz
    חברת ERN פיתחה מודל ניהול סיכונים פיננסי, שעל בסיסו היא מאפשרת לבתי העסק לקבל צ'קים מלקוחותיהם ללא חשש שמא הם לא יכובדו. נתבקשנו לעזור לחברה להוביל מהלך של הקמת מוצר פיננסי חדש ללקוחותיה.
    הפתרונות של Giliz
    כתבנו מסמך ייזום לצורך אישור מאפייני המוצר בדירקטוריון ומסמך צרכים פונקציונאלי. הענקנו ייעוץ בנושא ארכיטקטורת הפתרון עד לשלב הביצוע כולל ליווי ובקרה של פיתוח הפרויקט.
  • כספית טכנולוגיות תשלום וקופות ממוחשבות
    ייעוץ אסטרטגי וניהול פרויקט מיזוג 3 חברות ויישום מערכת ERP בחברה המאוחדת.
     
    הלקוחות של Giliz
    כספיט חברה ישראלית העוסקת בפתרונות תשלום, חשבוניות, קופות ממוחשבות ועוד. תחום זה עובר בשנים האחרונות מהפכה, שחקנים חדשים וטכנולוגיות חדשות נכנסו. האתגר היה להחזיר את החברה לתחרות באמצעות הטמעת מערכות מידע מתקדמות כחלק ממהלך המיזוג של 3 חברות ולעבור לערוצי שרות לקוחות מתקדמים.
    הפתרונות של Giliz
    הובלנו מהפך בחשיבה הארגונית מחשיבה אנלוגית לחשיבה דיגיטלית וחדשנית. גיליז ביצעה אפיון פונקציונאלי עם ראייה עתידית של כלל הצרכים. ניהלנו תהליך של בחירת ספק ומערכת וכן ניהול יישום של מערכת מידע ארגוני ERP (E-tafnit) הכוללת מודולים של כספים, גביה, Bbilling (לעשרות אלפי לקוחות), לוגיסטיקה שירות לקוחות ותגמול, מיסוד תהליכי עבודה אחידים ומערכות מדידה ובקרה.
    בנוסף ביצענו אפיון פונקציונאלי, יישום והטמעה של מודול למתן שירות לקוחות דיגיטלי באתר ללקוחות החברה בדגש על עבודה עם חשבוניות אלקטרוניות מפרט צרכים לרכישת מרכזייה, מערכת IVR ומערכת הקלטות באתר החדש.
  • אקולוג הנדסה בע"מ
    ישום מערכת ERP בחברה הנותנת שירותי מהנדסים
    הלקוחות של Giliz
    אקולוג מתמחה בניהול וביצוע פרויקטים בתחום חיפושי הגז והנפט, חקר תשתית, סקרים גיאוטכניים וגיאולוגים, סקרי סיכונים, ועוד.. לחברה נדרשה תוכנה שתתאים למודל הפעילות, תבצע מעכב אחרי התקדמות הפרוייקטים מול התכנון ותתמחר ותחייב את הלקוחות בהתאם.
    הפתרונות של Giliz
    יישום מודול ניהול פרוייקטים כולל תכנון פרויקטלי, דיווחי שעות וניהול אבני דרך ומעקב תכנון מול ביצוע, חיוב לקוחות אוטומטי על-בסיס מזומן (חש עסקה).
  • סולראדג'
    אפיון פתרון חדשני לשיפור הבקרה והשקיפות בין החברה לקבלני המשנה המרכזיים שלה בארץ ובחו"ל
    הלקוחות של Giliz
    חברת solaredge עוסקת בפיתוח, ייצור, מכירה ושירות של מוצרים בתעשיית האנרגיה הסולארית. החברה מוכרת מוצריה בכל העולם.
    הפתרונות של Giliz
    תמיכה במערך קבלני משנה המייצר עשרות אלפי יחידות מוצר מותאמי לקוח בשבוע.  פתרון יצירתי וחדשני התומך בייצור להזמנה מחד ומאפשר גמישות רבה בשינויים תכופים בהזמנות הלקוח מאידך. אינטגרציה ודיגיטציה מלאה של תהליך פנים ארגוני בשילוב עם קבלני משנה בארץ ובחול. אפיון התאמות נדרשות במערכת פריוריטי וליווי ביצוע בדיקות קבלה מפורטות.
    הקמת פורטל דרישות רכש מרכזי לכלל עובדי החברה בארץ ובעולם כולל מדרג מאשרים בחתימה דיגיטלית
    הקמת פורטל ניהול נסיעות לחול לכלל עובדי החברה כולל WF ארגוני לאישור וחתימה וקישור למערכת התקציבים
  • scodix
    אחריות לניהול מערכת המידע בחברה. ליווי החברה בצמיחה מתמשכת ליווי ויישום פתרונות לצרכים מגוונים שעולים ככל שהחברה מגדילה את פעילותה בארץ ובחו"ל.
     
    הלקוחות של Giliz
    Scodix חברה שמתמחה בפיתוח וייצור מכונות לאפקטים בעולם הדפוס, הטכנולוגיה שלה משמשת כסטנדרט בבתי דפוס בכל רחבי הגלובוס, נדרשנו להקים בחברה מערכת ניהול מתקדמת על מנת לייעל את העבודה ולאפשר את הרחבת הפעילות.
    הפתרונות של Giliz
    הטמענו מערך תזמון קבלני משנה בעזרת מודול MRP ומנגנון ניהול שינויים הנדסיים כולל שקיפות מלאה של המידע לצרכים פנימיים ומול קבלני משנה. אפיינו והטמענו בהצלחה אפיון מערך שירות התומך מקצועית ולוגיסטית בטכנאי שירות ומפיצים בכל העולם ומבסס על מודול שירות במערכת. השתמשנו באופן נרחב ביכולות ה-BPM ליצירת Work-Flows חוצי ארגון במגוון של תהליכי רכש, מכירה, שירות, מלאי וכו'.
  • DSIT
    אפיון פתרון להטמעת שימוש בתג תהליך ממוחשב לטובת דיווחי ייצור
    הלקוחות של Giliz
    DSIT מתמחה בפיתוח וייצור מערכות אבטחה תת-ימיות, סונאר ואקוסטיקה. נתבקשנו להציע מערכת ממוחשבת למעקב ודיווח מתקדמים בייצור לשיפור השליטה והבקרה בזמן אמת.
    הפתרונות של Giliz
    הטמעת פתרון המחליף עשרות מסמכי וורד ואקסל ומשפר את שליטת מנהל הייצור על מיקום וסאטטוס המכשירים שבעבודה שימוש בפקודות עבודה במערכת ERP וביצוע התאמות לנעילת התהליך עבור חברה המייצרת מוצרים ביטחוניים ומחוייבת לבקרות ואיסוף מידע מדוייק מרצפת הייצור. הצגת הוראות ייצור למשתמשי הייצור במסך דיווח הייצור. מתן יכולת דיווח חריגים מסוגים שונים, פעולות מתקנות, ניתוב מחדש וכו'.
  • סול-גל
    ליווי יישוםSBO פיננסי ולוגיסטי. הובלת הפרוייקט מול חברת היישום
     
    הלקוחות של Giliz
    חברת הייטק המפתחת מוצר פארמה בשלבים מתקדמים ואשר הבינה כי אין לה את הידע, המשאבים והיכולת לניהול פנימי של פרוייקט יישום מערכת ERP.
    הפתרונות של Giliz
    הפתרון שהצענו כלל אינטגרציה בין צרכי החברה ויכולות מיישם מערכת ה- SBO, ניהול פרוייקט כולל לוחות זמנים, משימות, תקציב ובקרה, בקרת איכות הסבות הנתונים וליווי פעולות לטיוב המידע והטמעת מודול ניהול ובקרה תקציבית ותהליכי עבודה תואמים.
  • פוריה מערכות
    ניהול מערכת פריוריטי בחברה ושיפור לאורך זמן בתהליכים הארגוניים באמצעות המערכת
    הלקוחות של Giliz
    חברת הייטק העוסקת בפיתוח וייצור חיישנים וציוד חקר טכנולוגי מתקדם.ליווי מתמשך של הנהלת החברה להטמעת שיפורים בתהליכים ושקיפות המידע במערך המכירות והמלאי. ניהול פרוייקט פיצול החברה לשתי חברות (ישויות משפטיות) כולל הפעלת גורמים פנים וחוץ ארגוניים ואינטגרציה ביניהם.
    הפתרונות של Giliz
    ליווינו את החברה לאורך שנים מתהליך מתמיד של צמיחה. גיליז הובילה שיפורים מתמידים במערכי שרשרת אספקה, המכירות ושירות לקוחות גלובאלי בהיקפים של עשרות אלפי יחידות ברבעון. גיליז עשתה שימוש בכלי BPM חדשניים  תוך  ליצירת Work-Flows חוצי ארגון במגוון של תהליכי רכש, מכירה, שירות, מלאי וכו'. המעבר לעבודה דיגיטלתי מלאה, אפשרה לנו ללוות באופן צמוד את סמנכ"ל הכספים להטמעת פתרונות בקרה חזקים על מערך המכירות, המשלוחים והמלאי אל מול חיובי לקוחות ותשלומים.
  • זהבי עצמון
    ליווי הכנת מסמך אפיון למערכת ERP על תהליכים וניהול מידע במטה החברה החברה והסניפים.
    הלקוחות של Giliz
    חברה העוסקת בייבוא ושיווק מוצרים לעיצוב הבית כוללים מוצרי אבן, שיש, קרמיקה, אריחי גרניט פורצלן, חיפויים, פרקטים, כלים סניטריים, ברזים ועוד... מבית המותגים המובילים בישראל ובעולם. נתבקשנו לתכנן מערכת טכנולוגית מתקדמת לתמוך בתהליכים השונים שנעשים במפעל מהרכש ועד להפצה ללקוחות הקצה.
    הפתרונות של Giliz
    אפיון מודול תוכנה ייעודי להתקשרויות עם קבלנים. התוכנה מטפלת בין השאר בנושאים הבאים: מטריצת דירות, מכירות לדיירים כולל מוצרי סטנדרט ושידרוגים אפיון פתרון לתכנון והצטיידות, שרשרת אספקה, ניהול מלאי מרלו"ג, מדידת רווחיות ועוד.
  • קול-טימבר
    שיפור תהליכי עבודה והעמקת יישום מערכת פריוריטי בסביבת לאו-טק בחברה שפועל בשוק אנטי טכנולוגי
    הלקוחות של Giliz
    חברה משפחתית אשר פועלת בענף העץ, החברה שמפעילה את מפעל עיבוד העץ הראשון שהוקם בישראל עוסקת בייבוא, סחר, עיבוד וחיטוי עצים. נתבקשנו להטמיע מערכת טכנולוגית מתקדמת לתמוך בתהליכים השונים שנעשים בחברה משלב הרכש והייבוא, דרל ניהול המלאי, עיבוד במפעל ועד להפצה ללקוחות הקצה.
    הפתרונות של Giliz
    ניהול שרשרת אספקה במלואה בכמויות של עשרות רבות של מכולות בחודש המועמסות במנסרות בעולם עם יכולת תיעוד מינימלית, ניהול תנועות מלאי של עץ גולמי ומעובד במידות שונות ומאפיינים שונים, הטמעת תהליך עבודה סגור וממוחשב משלב קבלת הזמנה ועד הפצה ללקוח.
  • בולטאהופ
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במחסן המרכזי של החברה
    הלקוחות של Giliz
    בולטהאופ הינה קבוצת חברות נציגות יצרנים בינלאומיים למטבחים וריהוט יוקרה. החברה מספקת שירותי עיצוב, ייבוא, והתקנת מטבחים, חדרי אמבטיה, ריהוט ואביזרים לבית. מערך הלוגיסטיקה של החברה דרש שיפורים בתהליכי העבודה, ניהול המידע והבקרות על ייבוא, רכש, מלאי וערך מלאי.
    הפתרונות של Giliz
    ניתוחנו והמלצנו על שינוי מהותי בשיטת קטלוג מוצרים החל משלב התמחור והצעת המחיר ללקוח, דרך הזמנה מהספק, דרך אחסון במרלוג ועד אספקה ללקוח, שינוי מהותי באופן ניהול המלאי ותנועות המלאי מבחינה מחשובית על מערכת SBO עד לכדי יכולת להפקת דוחות ערך למלאי מאוד ייחודי. 
    ליוינו את הקמת המרלוג החדש והגדרת תהליכי העבודה בו תוך שימוש באיתורים, מסופונים ומדבקות, לבסוף שיפרנו תהליכי עבודה ואינטגרציה מול מיישם מערכת SBO.
  • קידישיק
    הכנת מסמך דרישות (RFP), ליווי בחירה, לווי התקשרות
     
     
    הלקוחות של Giliz
    רשת בגדי ילדים שפונה לקהל הדתי/חרדי. כדי לתמוך בהתרחבות הרשת (המונה כיום 16 סניפים) נדרשנו לאפיין ולתכנן מערכת חכמה שתעזור להם לשלוט על המלאי וההפצה ועל הדרך תיתן מענה לאתגרים נוספים בשרשרת האספקה.
    הפתרונות של Giliz
    הגדרת תהליכים וניהול מידע במטה החברה והחנויות. הפתרון שהצענו נגע בתחומים רבים: הצטיידות קולקצייה, ניהול מטריצת מוצרים, ניהול מלאי מרלו"ג, תהליכי ליקוט, אירוז והפצה, מכירות קופה ותגמול מוכרנים, מבצעים והשלמת חוסרים בין סניפים ועוד. בנוסף הגדרנו תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו והפצת RFP לספקים וליווי תהליך ההתקשרות.
  • פיקסל
    ניתוח ויישום פתרון לניהול מרלו"ג החברה
    הלקוחות של Giliz
    חברת פיקסל מספקת מוצרי סידקית, ממתקים לקיוסקים, חנויות נוחות ומרכולים ברחבי הארץ. נתבקשנו לתת פתרון מחשובי ללא WMS למחסן לוגיסטי בטווח זמן מיידי ובסטנדרטים גבוהים של בקרה על איכות הליקוט והמשלוח.
    הפתרונות של Giliz
    הפתרון כלל תמיכה בליקוט והפצה של מעל 10,000 שורות הזמנה בשבוע מהיום הראשון! (העמדנו את המענה הנדרש מ- 0 תוך 6 שבועות בלבד!)
    העמדת פתרון ניהול מחסן הכולל: מחסן צבר, מחסן ליקוט, תהליך ליקוט ועמדת בקרה על מערכת פריוריטי ללא WMS, הפתרון כלל אמצעי בקרה על הספקי עבודה של מלקטים ואינטגרציה מלאה למערכת מכירות ע"ג מסופוני מכירה ואספקה.
הלקוחות של Giliz
תודה על פניתכם
תודה על פנייתכם! 
נשוב אלכם בהקדם