הכנת מסמך דרישות (RFP), ליווי בחירה, לווי יישום והטמעת מערכת ERP
הלקוחות של Giliz
חברת דוד צ'פניק ובניו בע"מ פועלת ביבוא, שיווק, אספקה ושירות למלגזות וציוד מכני הנדסי מהמובילים בעולם, נתבקשנו לתכנן מערכת טכנולוגית חדשה שתיתן מענה לצרכים של אגף השירות, החלפים ועוד
הפתרונות של Giliz
גיליז ביצעה אבחון ארגוני בנושא תהליכים וניהול מידע בכלל הארגון כולל: מכירות, רכש ומלאי כלים, רכש ומלאי חלפים, שירות טכנאי חוץ, מוסך, השכרות ציוד, כספים ועוד והגדרת תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו.
גיליז הובילה את הארגון במהלך של חשיבה חדשנית לביצוע מהפכה דיגיטלית בארגון. הוכן מסמך דרישות לספקי פתרון לניהול מערך השירות ללקוחות על-גבי מערכת פריוריטי מסחרית. ליווינו את החברה בהתקשרות עם הספק הנבחר וליווי פרוייקט היישום, כולל העמקת יישום מערך מכירות ו- CRM, עיתוד מלאי חלפים, טיוב שיטה לקיטלוג כלים ממגוון של יצרנים, מכלולים, מודלים, דגמים ומפרטים.
במקביל בוצע מהלך לשיפור חוויות הלקוח הפונה לקבלת שירות