בוט אווטאר ומיקרו קופי
ליווי ארגונים הרוצים לשפר את דרכי יצירת הקשר בינם לבין לקוחותיהם באמצעות טכנולוגיה חדשנית. אנו משתמשים בגישת Omni channel המאפשרת לחברה ליצור קשר עם לקוחותיה באמצעים הנוחים להם ולהמשיך את התקשורת בכל ערוץ שיבחרו, כך שכלל הערוצים משלימים זה את זה. אנו מגדירים מסע לקוח חוויתי וחדשני המעניק פתרון הוליסטי פרסונלי בכל פלטפורמות התקשורת הקיימות (אפליקציה, אתר, מוקד שירות וכו') אשר לבסוף מעניקות ללקוח שירות חכם ומקיף יותר. לדוגמא - על ידי שימוש בבוטים חכמים אנו יכולים לזהות מהו הצורך של הלקוח כבר ברגע בו הוא פונה ועדיין למצא דרך להציע לו הצעות ערך שיווקיות בהתאם לאסטרטגיה של החברה. באמצעות בינה מלאכותית אנו יכולים להפוך תמהיל של ביג דאטה, קבלת החלטות, פרסונאליזציה ואוטומציה לכדי הנגשה, ייעול ומיקסום של תהליכי קשר בסקטורים B2C ו-B2B.